وبلاگ
برند و نام تجاری
اصطلاح برند به مفهوم تجاری و بازاریابی اشاره دارد که به افراد کمک می کند
هزینه های تبلیغات
هزینه های تبلیغات نوعی حسابداری مالی است که هزینه های مرتبط با ارتقای یک صنعت،
بازاریابی خرد چیست
بازاریابی خرد چیست بازاریابی خرد گروه خاصی از افراد را در یک بازار خاص هدف
گسترش نام تجاری چگونه انجام می شود
گسترش نام تجاری چگونه انجام می شود گسترش نام تجاری زمانی اتفاق می افتد که
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری به اصول ، شیوه ها و دستورالعمل هایی اشاره دارد که
بودجه تبلیغات
تعریف بودجه تبلیغاتی بودجه تبلیغاتی مبلغی است که یک شرکت برای تبلیغ کالاها و خدمات خود برنامه ریزی می کند. فعالیتهای تبلیغاتی شامل انجام بررسی بازار، تهیه و چاپ خلاقیتهای
روندها در صنعت تبلیغات دیجیتال
برندسازی مشترک نام تجاری مشترک یک سرمایه گذاری مشترک است که تلاش های تبلیغاتی دو یا چند برند را برای ایجاد یک محصول مصرفی جدید ترکیب می کند. نمونههای اخیر
بازاریابی رسانه های اجتماعی
با توجه به اینکه بیش از 80 درصد از مصرفکنندگان گزارش میدهند که رسانههای اجتماعی بهویژه محتوای اینفلوئنسر بهطور قابلتوجهی بر تصمیمگیریهای خرید تأثیر میگذارند بازاریابان در سراسر صنایع در
بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی
صاحبان مشاغل دائماً در تلاش هستند تا تلاش های بازاریابی خود را بهبود بخشند ایمیل مارکتینگ یک ابزار بازاریابی قدرتمند باقی می ماند با بازگشت سرمایه خرج شده برای اینکه
گوشی های هوشمند در تبلیغات
صنعت تبلیغات و بازاریابی در 20 سال گذشته دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است ظهور عصر اینترنت منجر به انحراف توجه مصرف کنندگان از اشکال سنتی رسانه ها به سمت
تبلیغات بنری
به زبان ساده، تبلیغات بنری نوعی تبلیغات دیجیتال از طریق تبلیغات خلاقانه است که به عنوان بنر شناخته می شود. بنرها تبلیغات مستطیلی خلاقانهای هستند که در امتداد بالا، کنار
هوش تجاری در مقابل هوش رقابتی
هوش تجاری (BI) و هوش رقابتی (CI) هر دو برای بهبود عملکرد و میزان موفقیت سازمان شما حیاتی هستند. در حالی که هر دو در عمل متفاوت هستند، وقتی
هوش رقابتی
از آنجایی که چشمانداز رقابتی تقریباً هر صنعتی همچنان در حال افزایش است، شرکتها سرمایهگذاری هنگفتی را در تحقیقات هوشمندی بازار انجام میدهند تا به آنها کمک کنند تا به