برندسازی مشترک
نام تجاری مشترک یک سرمایه گذاری مشترک است که تلاش های تبلیغاتی دو یا چند برند را برای ایجاد یک محصول مصرفی جدید ترکیب می کند. نمونههای اخیر برندسازی مشترک شامل اسحاق میزراحی و تارگت، کرست پلاس اسکوپ، کامیونهای فورد F150 و موتورسیکلتهای هارلی دیویدسون و اپل و نایک است. این برندها با هم کار کرده اند تا محصولات مصرفی جدیدی ایجاد کنند که آگاهی از برند را بالا می برد و در عین حال علاقه مصرف کنندگان به محصولات تازه راه اندازی شده را افزایش می دهد. کسبوکارهای کوچک میتوانند با راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی با نام تجاری مشترک با یک شرکت محلی و شناختهشده دیگر از برندهای ملی سرنخ بگیرند. به عنوان مثال، یک مرکز خدمات خودرو میتواند با یک فروشگاه جزئیات همکاری کند تا کوپنهای متقابلی را برای استفاده در هر دو کسبوکار ایجاد کند. این امر استفاده از دلارهای تبلیغاتی را به حداکثر می رساند و در عین حال تبلیغات قوی تری را برای مصرف کننده ایجاد می کند.
تبلیغات موبایل
در حالی که تبلیغات دیجیتال ایالات متحده به طور قابل توجهی رشد کرده است، تبلیغات موبایلی از تمام پلتفرم های دیگر پیشی گرفته است. در سال 2018، 69.9 درصد از کل تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده است تلفن همراه با داشتن سهم 33.9 درصدی از کل هزینه تبلیغات ایالات متحده از تلویزیون پیشی خواهد گرفت و فضای تبلیغات را پیشرو خواهد کرد پیش بینی می شود که این رقم تا سال 2022 به 47.9 درصد برسد یکی از محرک های کلیدی این امر تجارت تلفن همراه است.
بازاریابی برنامه ای
این نوع بازاریابی مناقصه خودکار در موجودی تبلیغاتی است که در زمان واقعی انجام می شود دلیل اینکه در مورد آن زیاد صحبت می شود این است که بازاریابی برنامه ای قابل تعویض با تبلیغات، فرصتی را برای نمایش یک تبلیغ به یک مشتری خاص در یک زمینه خاص فراهم می کند تبلیغکنندگان میتوانند یک طرح خرید خودکار را بر اساس دادههای ارائه شده در یک تبادل تبلیغاتی بین پلتفرمی ایجاد کنند که عناصر تجارت مالی را به تبلیغات دیجیتال معرفی میکند به عنوان مثال یک شرکت ممکن است مصرف کننده خاصی را در ذهن داشته باشد، مانند مادری که پنج سال است وسیله نقلیه نخریده است و برخی از پلتفرم ها این اطلاعات جمعیتی و تبلیغات را برای فروش دارند در سال 2020، تقریباً 70 میلیارد دلار به بازاریابی برنامهریزی شده در ایالات متحده اختصاص مییابد که بیش از 10 میلیارد دلار افزایش نسبت به سال 2019 است آنچه به این معناست این است که 86.3٪ از کل تبلیغات نمایش دیجیتال ایالات متحده از طریق این برنامه بازاریابی خودکار در سال 2020 خریداری خواهد شد سطح معینی از اتکای بازاریابان به برنامهریزی وجود دارد زیرا بینشهای شخص اول، دوم و شخص ثالث را ارائه میدهد اتوماسیون در تبلیغات در واقع در حال افزایش است.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یک روند قدیمی است که دوباره جدید شده است بسیاری از تبلیغکنندگان برای اندازهگیری اثربخشی بنرها و نمایش تبلیغات بر روی محتوای دیگران با مشکل مواجه شدهاند آیا آگهی فورد در مقاله ای درباره نحوه انتخاب کامیون به فروش کمک می کند؟ شناخت برند چطور؟ اینها سوالاتی هستند که ممکن است هرگز به رضایت بازاریاب یا ناشر پاسخ داده نشوند به همین دلیل بازاریابی محتوا اغلب به عنوان یک جایگزین جذاب عمل می کند شرکتها بهجای ارائه آگهی، بازاریابی خود را در خود محتوا جاسازی میکنند این میتواند به شکل محتوای سفارشی ناشر که تبلیغکننده میتواند از آن حمایت کند یا محتوایی که مستقیماً توسط تبلیغکننده منتشر میشود ظاهر شود برخی از اخطارها در مورد صرف زمان و هزینه برای یک کسب و کار برای تولید محتوا وجود دارد اما موفقیت چندین شرکت به جنبش “برندها به عنوان ناشر” پاهای تازه ای بخشیده است.
در سال 2018، گرایشهای بازاریابی محتوا حول محور شخصیسازی یا توانایی ایجاد احساس در مصرفکنندگان به این شکل است که شما مستقیماً با آنها صحبت میکنید پلتفرمهای رسانههای اجتماعی برای ارائه قابلیتهای ویدیویی بیشتر پیشرفت کردهاند توییتر مثال خوبی برای این موضوع است این شرکت شرطبندی خود را روی ویدیوی زنده، عمدتاً در مورد رویدادهای ورزشی قرار داد در سال 2016، توییتر به همراه شرکای تبلیغاتی خود 600 ساعت ویدئو برای 400 رویداد ایجاد کردند در سال 2018، پلتفرم رسانه اجتماعی با فاکس اسپورت قراردادی را برای پخش برنامه های زنده پیرامون مسابقات فوتبال جام جهانی فوتبال امضا کرد (اولین مورد برای توییتر) ویدئو، به طور کلی، همچنان به استراتژی های بازاریابی محتوا منجر می شود. با توجه به گزارش PointVisible “بازاریابی محتوا 2018– فرا” 64٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند پس از تماشای ویدیوهای مارک آنلاین خرید کنند.
تبلیغات آنلاین
مصرف کنندگان از وب برای یافتن بسیاری از چیزها از جمله مشاغل و مارک ها استفاده می کنند. وقتی نوبت به سرمایه گذاری در دستیابی به مشتریان می رسد، تبلیغ کنندگان از ابزارهایی مانند Google AdWords برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی آنلاین استفاده می کنند. AdWords یک محصول گوگل است که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا تبلیغات آنلاین با پارامترهای کلیدواژه و بودجه ایجاد کنند تا مشتریان اصلی خود را هدف قرار دهند. سایر گرایشها در تبلیغات آنلاین شامل تلاشهای بازاریابی مانند بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO – فرآیند استفاده از کلمات کلیدی برای رتبهبندی یک وبسایت در نتایج بالاتر در مقایسه با استفاده از AdWords) است. رسانه های اجتماعی؛ دستگاه های تلفن همراه مانند آی پد و سایر وسایل دستی؛ تبلیغات نمایشی؛ و بنرهای تبلیغاتی وب سایت
خط پایین
رشد در صنعت تبلیغات دیجیتال در کنار نوآوری ادامه خواهد داشت سطح جدید داده های جمعیت شناختی و مناقصه در زمان واقعی نیاز به خرید تبلیغات کور را از بین برده است مردم همچنین هنگام تبلیغات به طور فزاینده ای خسته می شوند و شرکت ها را مجبور می کنند تا پیام های خود را به روش های خلاقانه ارائه دهند اما آینده برای تبلیغات دیجیتال روشن است.