صاحبان مشاغل دائماً در تلاش هستند تا تلاش های بازاریابی خود را بهبود بخشند ایمیل مارکتینگ یک ابزار بازاریابی قدرتمند باقی می ماند با بازگشت سرمایه خرج شده برای اینکه از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید مهم است که نرم افزار مناسبی را انتخاب کنید که بتواند بازاریابی شما را به سطح بالاتری برساند.
نرم افزار ایمیل مارکتینگ بسیار بیشتر از یک روش برای ارسال و ردیابی ایمیل است ابزارهایی برای افزایش مخاطبان، تقسیم بندی لیست ها و ترکیب همه کانال های بازاریابی نرم افزار را به راه حلی قدرتمند برای رشد کسب و کار و کسب درآمد بیشتر تبدیل می کند.
ما محبوب ترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی در بازار را آزمایش کردیم و قیمت، سهولت استفاده، عملکرد و موارد دیگر را در نظر گرفتیم تا بسته به نیاز شما بهترین گزینه ها را به شما ارائه دهیم.
بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی در سال 2022
بهترین کلی: Mailchimp
بهترین برای اتوماسیون: ActiveCampaign
ساده ترین استفاده: MailerLite
بهترین مجموعه بازاریابی همه در یک: Hubspot
بهترین گزینه مقرون به صرفه: Moosend
بهترین برای تجارت الکترونیک: قطره ای
نرم افزار ایمیل مارکتینگ چیست؟
نرم افزار بازاریابی ایمیلی کاربران را قادر می سازد تا ایمیل هایی را برای لیست مشترکین خود ایجاد ارسال و پیگیری کنند استفاده از نرمافزار ایجاد ایمیلهای با طراحی خوب را آسانتر میکند و همچنین به شما امکان میدهد معیارهای کلیدی مانند نرخ باز کردن و نرخ کلیک را ببینید پلتفرمهای پیشرفته به شما امکان میدهند ارسالها را بر اساس رفتار کاربر خودکار کنید که احتمال تعامل را افزایش میدهد زیرا ایمیلها بر اساس علایق آنها شخصیسازی میشوند.
ایمیل مارکتینگ یک ابزار بازاریابی موثر تقریبا برای هر صنعتی است به عنوان مثال یک فروشگاه تجارت الکترونیکی میتواند در صورتی که کاربر کالایی را در سبد خرید خود بگذارد ایمیل بعدی را خودکار کند و به او یادآوری کند که خرید را انجام دهد یک محصول میتواند کاربران را تشویق کند تا یک محصول را به نمایش بگذارند و تصمیم بگیرند که بر اساس اینکه آیا سرنخ آنها را از پیشنهادشان میگیرد یا خیر، بهطور مداوم پیگیری کنند در حالی که بازاریابی ایمیلی به هیچ وجه یک تکنیک جدید نیست سال به سال در گزارش های صنعت اثربخشی خود را ثابت کرده است.
هزینه نرم افزار بازاریابی ایمیلی چقدر است؟
نرم افزار بازاریابی ایمیلی معمولاً بر اساس تعداد مخاطبینی که دارید برنامه های مختلفی دارد هزینه طرح با کمترین قیمت معمولاً از رایگان تا 50 دلار در ماه متغیر است هزینه طرح با بالاترین قیمت می تواند هزاران دلار در ماه باشد اکثر برنامه ها حداقل دو هفته آزمایشی رایگان دارند و به کاربرانی که سالانه پرداخت می کنند تخفیف ارائه می دهند.
اینکه چقدر پرداخت می کنید واقعاً به تعداد ویژگی هایی که نیاز دارید و میزان مشارکت فعالانه در بازاریابی ایمیلی بستگی دارد این به این دلیل است که اکثر نرم افزارها یا بر اساس تعداد ایمیل های موجود در پایگاه داده یا تعداد ایمیل هایی که ارسال می کنید هزینه دریافت می کنند بنابراین مهم است که فعالیت خود را به دقت زیر نظر داشته باشید تا نظارت کنید که آیا هزینه های ماهانه شما در حال افزایش است یا خیر.
آیا نرم افزار CRM شامل بازاریابی ایمیلی می شود؟
برخی از نرم افزارهای CRM به شما این امکان را می دهند که به مخاطبین در پایگاه داده ایمیل بزنید با این حال مجموعه ای از ویژگی های قوی که نرم افزار اختصاص داده شده به بازاریابی ایمیلی دارد را ندارد ابزار بازاریابی ایمیلی در CRM واقعاً برای افرادی است که فقط نیاز به ارسال ایمیل های گاه به گاه دارند و نیازی به طراحی یا کمپین های خودکار ندارند.
اگر می خواهید تعامل با مشترکان خود را از طریق اتوماسیون افزایش دهید یا گزارش های پیشرفته تری دریافت کنید منطقی است که یک نرم افزار بازاریابی ایمیل جداگانه از CRM خود دریافت کنید.
نرم افزار ایمیل مارکتینگ معمولاً شامل چه مواردی می شود؟
تقریباً تمام نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهند ایمیل ها را طراحی کنید، مخاطبین را آپلود کنید، کمپین های ایمیلی را برنامه ریزی کنید و داده های مربوط به عملکرد ایمیل های خود را ببینید نرم افزار پیشرفته به شما امکان می دهد جنبه های آزمایشی ایمیل را A/B تقسیم کنید لیست مخاطبین خود را بر اساس علایق تقسیم کنید و ایمیل ها را بر اساس نحوه تعامل مخاطبین با هر یک از کانال های بازاریابی خود به طور خودکار انجام دهید همچنین معمولاً قابلیتهای تولید سرنخ مانند قرار دادن فرمهای سرنخ در سایت شما و ایجاد صفحات فرود برای جذب مشترکین بیشتر به پایگاه داده وجود دارد.
چگونه بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی را انتخاب کردیم
قبل از تصمیم گیری در مورد پلتفرم برتر پلتفرم نرم افزار بازاریابی ایمیلی را بررسی کردیم هنگام تعیین بهترین گزینه ها، قیمت، سهولت استفاده و عملکرد را در نظر گرفتیم همچنین هدف ما این بود که طیف وسیعی از گزینه ها را به دست آوریم که برای صنایع و اندازه های مختلف تجاری کار می کنند زیرا هر شرکتی نیازها و موارد استفاده متفاوتی خواهد داشت در بررسی خود شرکتهایی را ترجیح میدهیم که یک طرح رایگان برای همیشه یا یک آزمایش رایگان ارائه کردهاند بنابراین میتوانید اثربخشی محصول را قبل از انجام آن آزمایش کنید.
نرم افزار بازاریابی ایمیلی HubSpot
استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان HubSpot آسان است، نرخ تحویل بسیار بالایی دارد، به علاوه تمام زنگ ها و سوت هایی که انتظار دارید در یک ESP ببینید.
ویژگی های نرم افزار بازاریابی ایمیلی HubSpot
هنگام ایجاد یک ایمیل، می توانید یکی از بسیاری از قالب های ایمیل با کشیدن و رها کردن را انتخاب کنید، یا می توانید یک الگوی سفارشی متناسب با برند خود ایجاد کنید. هنگامی که قالب خود را دریافت کردید، ترکیب محتوا ساده و شهودی است.
همچنین میتوانید ایمیلهای خود را برای گیرندگان مختلف بر اساس نوع دستگاه، کشور یا فهرستبندی شخصیسازی و پیشنمایش کنید – یا از یک نشانه شخصیسازی ساده استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر ایمیل حاوی محتوایی است که مختص هر گیرنده است.
وقتی زمان ارسال ایمیل فرا می رسد، استفاده از قابلیت ارسال هوشمند تضمین می کند که گیرندگان پیام های شما را در زمان ایده آل دریافت می کنند. بهعلاوه، میتوانید تستهای A/B را برای مقایسه نسخههای مختلف ایمیل اجرا کنید تا بفهمید کدامیک بیشتر در بین مخاطبان شما طنینانداز میکند. همچنین لازم نیست نگران تحویلپذیری باشید HubSpot نرخ تحویلپذیری 99 درصدی را در سراسر شبکه برای همه ایمیلهای بازاریابی ارسال میکند.
خارج از عملکرد ایمیل مارکتینگ، HubSpot طیف وسیعی از گزارشها را در مورد عملکرد ایمیل شما ارائه میدهد و به شما امکان میدهد در مورد آنچه که با مخاطبانتان طنینانداز میشود قضاوت کنید تا بتوانید استراتژی خود را بر این اساس بهینه کنید.
به عنوان مثال، شما می توانید در مورد چیزی به اندازه عملکرد کلی ایمیل خود در سه ماهه اول گزارش دهید یا به صورت دقیق و دقیق دریافت کنید و ببینید که چگونه یک سرنخ خاص با ایمیل های شما تعامل دارد.
در نهایت، پلت فرم اتوماسیون HubSpot مقیاس استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را آسان می کند، که به شما کمک می کند سرنخ ها را به سرعت به مشتریان وفادار تبدیل کنید.